تقدیم به فرشته آسمونیمون

فینگیل ما
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



 
اهورای من

ببخشید عشقم که دیر به دیر می یام برات می نویسم نمی دونی بابا چقدر برات برنامه داره فعلا فقط بابا و دایی امیرت هستن که به اسم صدات می کنن خیلی ها هنوز با اسمت کنار نیومدن ولی من می دونم وقتی که بیایی از همشون دلبری می کنی و عاشق خودت و اسمت می شن ،بابا که بهت می گه آقا اهورا بدون پیشوند آقا هم صدات نمی کنه و منم بهت می گم مرد کوچولوی من .

امسال عید با همه سال های دیگه برام فرق می کنه چون سر سفره هفت سین سه نفر هستیم تازه به ماهی های تنگ هم گفتم که حق ندارن زود بمیرن و باید زنده بمونن تا تو بیایی . مرد کوچولوی من الان دیگه 20 هفتت تموم شده باورم نمی شه که نیمی از دوران بارداری رو با هم گذروندیم  بی صبرانه منتظر اومدنت هستم نازنینم .


29 / 12 / 1390برچسب:, توسط آیدا



هورااااااا صاحب یه گل پسر شدیم

خوبی عزیز دلم ؟ نمی دونم از کجا برات بگم اول اینکه خیلی شیطون شدی دیشب نزاشتی تا صبح بخوابم بابای بیچاره هم خوابش نبرد بد جوری کمرم گرفته بود همش خیالات برم داشته بود که نکنه برات اتفاق بدی افتاده باشه و فردا صبح که می رم سونو دیگه تو رو نداشته باشم واسه خودم خل شده بودم .صبح زود خاله زینب رفت برام سونو وقت گرفت تا اینکه بابایی زنگ زد و گفت نوبتم نفره سومه خیلی ذوق کردم آخه همیشه کم کم 4 ساعت تو سونوگرافی معطل می شدم سریع به مامان معصوم زنگ زدم تا اونم از خونه راه بیافته منم راه افتادم تا رسیدم به مرکز سونوگرافی بابا هم رسید بعد مامان معصوم هم اومد وای نمی دونی چه کیفی داشت همه پیشم بودن رفتیم تو اتاق و دکتر شروع کرد به سونو کردن بابا هم داشت از مانیتور فیلم می گرفت ولی این دفعه عین سری قبل قشنگ مشخص نبودی صدای قلبت که پخش شد بابا از ته دل می خندید خانم دکتر وسط اندازه گیری هاش یک دفعه گفت جنسیتش هم گل پسره همه ذوق زده شده بودیم من ازش دوباره پرسیدم مطمئنید گفت به پهلو بخواب و باز با دقت نگاه کرد و گفت بله پسره خیلی خوشحال شدم اول برای سلامتید و دوم برای اینکه همون شدی که مامان معصوم می خواست برای من و بابا واقعا فرق نمی کرد ولی خوب دوست داشتیم نی نی ارشدمون پسر باشه . دیگه خانم دکتر گفت مثانه ، کلیه ، حفره های قلب ، استخوان های بلند فوقاق و تحتانی ، معده تشکیل شده فقط گفت ستون فقرات و لب و دهانت کامل نشده که اونم به خاطر سنت هست و تو هفته های بالاتر کامل می شه خدا رو شکر همه چی نرمال و طبیعی بود . نمی دونم چه جوری شاکر خدای مهربون باشم . قربون اهورا جونم برم من .


13 / 12 / 1390برچسب:, توسط آیدا



عشق مامان سلام

امروز رفتم دکتر تا صدای قلبتو شنید گفت این وروجک خیلی تخسه ، بعد وزنم رو گرفت تو این چهار ماه 2 کیلو اضافه کردم به نظر دکتر متناسب و خوبه چون سه ماهه اول اصلا اضافه وزن نداشتم و فقط تو ماه چهارم 2 کیلو اضافه کردم . قربونت برم یکم دلم آروم گرفت که حالت خوبه خوبه ، راستی مامانی اون تو چه خبره چی کار می کنی جات راحته ؟ نی نی جونم منو ببخش که صبح زود بیدارت می کنم می یارمت سر کار و تا بعد از ظهر هم مجبورم بشینم پشت میز و به تو فشار بیاد شبم که می رم خونه مجبورم به کارهای خونه و بابا مجید برسم ولی خوب بهتر از اینه که یه مامان تنبل داشته باشی اینجوری تو هم از اون اول کاری می شی هر چند فکر کنم به اندازه کافی شیطون هستی .دکتر برام سونو و آزمایش نوشت تا دو روزه دیگه می فهمم شیطونکم جنسیتش چیه .


9 / 12 / 1390برچسب:, توسط آیدا



دلم برات تنگیده

عزیز دلم بد جوری هواتو کردم ، دارم لحظه شماری می کنم تا دو روزه دیگه که برم دکتر و دوباره صدای اون قلب کوچولوتو بشنوم . راستی تا طی هفته آینده حتما می رم سونو و می فهمم تو شازده پسری یا پرنسس . امروز 17 هفته تمامه که تو همراهمی یعنی 4 ماه  کاش روزها زودتر بگذره، بابا هم دیگه طاقت نداره همش می گه چقدر این وروجک ما رو منتظر می زاره پس کی می خواد بیاد پیشمون ، بابا انقدر دوستت داره که چند روز پیش باعث شد برای اولین بار بهت حسودی کنم .راستی یادم رفته بهت بگم داری صاحب یه همبازی می شی که احتمالاً فقط 40 روز ازش بزرگتری این همبازی نی نی عمه کوچیکته . مامانی هر روز عکس های سونوت رو نگاه می کنم انقدر که کاغذ سونوگرافیت رو دیدم که هر کی ببینه فکر می کنه برای عهد بوقه کم مونده پاره بشه .من الان شرکتم باید کارامو انجام بدم ببخشید که نمی تونم باهات بیشتر حرف بزنم ولی بدجور دلم هواتو کرده بود اومدم یکم باهات گپ بزنم . ببین چقدر بزرگ شدی .

 


7 / 12 / 1390برچسب:, توسط آیدا