تقدیم به فرشته آسمونیمون
تقدیم به فرشته آسمونیمون

فینگیل ما
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 5245
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



 
عاشورا

این عاشورا برام با همه عاشوراها فرق میکنه نذر کردم تا سه سال لباس سقا تنت کنم اگه تنهام نزاری نمی دونم چرا همش فکر می کنم یه اتفاق بد می افته شاید برای اینه که باورم نمی شه به همین راحتی خدا بهم تو رو داده . نمی دونی مامانی خودم چقدر ذوق کره آخه تو اولین نتیجه اش می شی تازه اولین نوه از هر دو طرف هم هستی برای همینه ماها انقدر ندید بدید هستیم. شب ها چند تا انار بابا برام دون می کنه که تو خوشگل بشی اگه مامان هم تنبلیش نیاد سوره یوسف رو می خونه فوت می کنه روش روزی چند تا خرما هم می خورم می گن برای صبور شدنت خوبه .امروز که رفتم خیمه آتیش بزنن برات فیلم گرفتم تا ببینی .



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت15:21---11 بهمن 1390
اخييييييييي ايدا جوني منم محرم روز عاشورا خيلي دلم شكسته بود وچون كمرم درد ميكرد ونميدونستم باردارم از خونه داشتم صداي اتيش زدن خيمه رو ميشنيدم خدا ميدونه كه چقدر دلم شكسته بود وهمونجا از حضرت ابوالفضل خاستم اگر صلاح ني ني منم بده .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






15 / 9 / 1390برچسب:, توسط آیدا